Venster sluiten

Niet tevreden over onze klantenservice?

Elke dag streven wij er naar om problemen op te lossen en vragen te beantwoorden naar tevredenheid van onze klanten.

Heb je naar aanleiding van contact met onze klantenservice nog een klacht over deze service of onze dienstverlening? Dan adviseren wij je om een e-mail sturen aan klacht@relatieplanet.nl.

Je kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via 050 - 501 8080 (lokaal tarief). Vanuit België kun je bellen met het telefoonnummer 033 03 70 17 (lokaal tarief).

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om je klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van de klacht, vragen wij je om de onderstaande gegevens te vermelden:

- Je klantnummer;
- Je naam;
- Je adresgegevens;
- Je e-mailadres gebruikt bij inschrijving;
- Eventueel het betalingskenmerk indien het een betaling betreft.

Je kunt de klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Relatieplanet Nederland B.V.
t.a.v. Afdeling klachtenbehandeling
Basisweg 30
1043 AP AMSTERDAM
Nederland

Zodra je klacht is ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 dagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een inhoudelijke reactie op je klacht.

Indien een klacht niet naar je tevredenheid wordt opgelost heb je de mogelijkheid hierover klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel 

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Is dit niet het antwoord dat je zoekt? Neem dan contact op met onze klantenservice!
Zij staan dagelijks van 9.00 tot 23.00 uur voor je klaar.
Mogelijk gemaakt door Zendesk